مرگ جدائی من تو

تنها زمانی فراموشت خواهم کرد که دگرکسی صدای ضربان قلبم را نشنود همیشه و هر روز عاشقت خواهم بود امروز بیشتر از دیروز و فردا بیشتر از امروز .
هجوم بی امان رندان را بر من ببخش- ببخش اگر عشق من عشق درد است فراموشم نکن بگذار تا دوباره تو را در اغوش بگیرم    کنایها را بر  اشکانم  ببخش  مرا فراموش نکن و همیشه به یادم باش .
پروانه وار همیشه تورا خواهم پرستید  
نظرات 3 + ارسال نظر
آفتاب پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 http://saeedsun.persianblog.com

من حتی وقتی که مردم هم فراموشش نخواهم کرد کسی که ترجمان تمام عمر من است .

رزهای نقره ای پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 http://silver-roses.persianblog.com

از صبح که میشینم پای وبلاگها و وبلاگهای دوستام رو میگردم هر کدوم یه جور نوشته دارن... هر کدوم یه حرف و یه سخن... اما وقتی بعضی وبلاگها مثل وبلاگ شما رو میخونم خیلی امیدوار میشم... و خیلی خوشحالم که به وبلاگی میام که همیشه سرشار از عشق و محبت هستش...

سمیرا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 18:47

سلام علی جونم این نوشته تم مثل بقیه نوشته هات قشنگ وزیبا بود عالی بود. فقط یه چیزی غلط املایزیاد داری دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد